.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هادی حسینی با اشاره به جلسه فراکسیون اصولگرایان مجلس:
رای نیاوردن کدخدایی تقصیر خودش بود
شمال نیوز: یکی از مهمترین دلایل صحبت یکی از نمایندگان در دفاع بد از آقای کدخدایی بود که صحبت‌های بدی انجام داد. آن بنده خدا درباره هر کس موضع بگیرد، مجلس نسبت به او واکنش نشان خواهد داد.
رای نیاوردن کدخدایی تقصیر خودش بود

نماینده مردم قائمشهر با بیان اینکه در نشست فراکسیون اصولگرایان حدادعادل گزارشی از دیدار با علی لاریجانی مطرح کرد، گفت: حدادعادل در این جلسه گفت که در دیدار با رئیس مجلس از رای نیاوردن کدخدایی گلایه کرده است.

به گزارش شمال نیوز هادی حسینی نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به جلسه  فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: در جلسه درباره تفاهم میان دو فراکسیون اصولگرای مجلس برای کمک به دولت و رای اعتماد به وزرا و تشکیل کابینه قوی در دولت بحث و تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه آقای حدادعادل در این نشست گزارشی از دیدار با علی لاریجانی ارائه کرد، گفت: خوشبختانه نتیجه‌ای که آقای حدادعادل اعلام کرد، حامل پیام‌های خوشحا‌ل‌کننده‌ای از تفاهم دو جریان اصولگرایی در مجلس برای موضوع کمک به دولت و حمایت از دولت برای تشکیل کابینه بود. نماینده مردم قائمشهر خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه قرار شد نقاط مشترک فراکسیون اصولگرایان و فراکسیون رهروان برای کمک به دولت تقویت شود.

حسینی با بیان اینکه موضوع دیگر نشست فراکسیون اصولگرایان بحث انتخاب نشدن عباسعلی کدخدایی به عنوان عضو حقوقدان شورای نگهبان بود، گفت: برخی اعضای فراکسیون اصولگرایان در این نشست معتقد بودند اعضای فراکسیون رهروان ولایت به آقای کدخدایی رای ندادند که به نظر من تصور درستی نبوده است.

وی ادامه داد: حدادعادل در این جلسه مطرح کرد که موضوع رای ندادن به کدخدایی را پیش علی لاریجانی گله کرده و آقای لاریجانی گفته که نظر ما این نبوده و هیچ توافقی برای انتخاب نشدن کدخدایی میان فراکسیون رهروان ولایت نبوده است. نماینده مردم قائمشهر ادامه داد: با وجود اینکه عباسعلی کدخدایی فرد زحمت‌کشی است اما دو مسئله باعث شد او انتخاب نشود؛ یکی از مهمترین دلایل صحبت یکی از نمایندگان در دفاع بد از آقای کدخدایی بود که صحبت‌های بدی انجام داد. آن بنده خدا درباره هر کس موضع بگیرد، مجلس نسبت به او واکنش نشان خواهد داد.

حسینی خاطرنشان کرد: نکته دیگر شیوه بیان کدخدایی در سخنرانی بود که همراه با شادابی و مفاهمه با مجلس نبود و همچنین موضع کدخدایی در گذشته در ارتباط با مجلس موضع خوبی نبوده است، در عین حال معتقدم شورای نگهبان یکی از عناصر خوب خود را از دست داد. وی تاکید کرد: رای ندادن به کدخدایی تصمیم سازمان‌یافته‌ای از سوی فراکسیون رهروان ولایت نبوده است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 مرداد 1392
آقای حسینی عزیز مردم منطقه ما منتظر حرکتی کوچکی از طرف شما بعنوان نماینده شان هستن به شما چه مربوط که کدخدایی رای نیاورد . یعنی مشکل مردم سوادکوه و قایمشهر رای نیاوردن کدخدایی است . جای بسی ناسف است که به جای پرداختن به حل مشکلات مردم حوزه انتخابیه خود به فکر لابی های انتخاباتی خود هستید .
نا شناس 2 مرداد 1392
مگه حسینی اصولگراست که توی این جلسات راش میدن؟
محمدرضا 2 مرداد 1392
دبیری شورای نگهبان که ارثی نیست بس کنید
واقعا شرم آور است که به جای بررسی مشکلات اصلی مردم به حواشی می پردازید.
رضا 5 مرداد 1392
آقای حسینی فکر تایید صلاحیت دفعه بعد خود باش برادر
نا شناس 6 مرداد 1392
آقای حسینی انتظار ما از شما بیشتر بود حیف اون رای هایی که برات دادیم کدخدایی کیه توی تعیین صلاحیت ریاست جمهوری کم بلا سر ما آورد به جای این کارا به وعده دوران انتخابی ات عمل کن اینقدر وارد حاشیه نشو

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.